Przejdź do treści

Jakie suplementy warto uzupełniać?

  • przez
suplementy

Nie od dziś wiadomo, że wszelki niedobór witamin należy uzupełniać odpowiednio zbilansowanymi tabletkami lub saszetkami do rozpuszczenia w wodzie. Mieszaniny te działają jednak, gdy istnieje realny deficyt makro- i mikroelementów bądź minerałów oraz pierwiastków występujących naturalnie w organizmie. W dzisiejszych zabieganych czasach niektórzy ludzie zapominają o odpowiednich posiłkach bogatych w niezbędne składniki odżywcze. Warto wówczas sięgnąć po suplementację.

Czy warto sięgnąć po produkty Herbalife?

suplementyNajlepsze są oczywiście składniki naturalne, zdrowa dieta, picie odpowiedniej ilości wody i ruch. Jednak farmaceutyki coraz częściej niczym nie odbiegają i zastępują któreś z powyższych. Polecane i sprawdzone przez badaczy środki produkuje Herbalife Suplementy skomponowane przez ich naukowców i dietetyków to mieszanki ziół, ekstraktów i składników odżywczych, witamin oraz minerałów, których zapotrzebowanie w organizmie wzrasta. W jakie medykamenty warto się zaopatrzyć? Najczęściej spotykanym jest magnez. To popularny składnik mineralny, który występuje naturalnie w jedzeniu. Jednak bardzo często można spotkać jego niedobory u wielu osób. Warto o nim pamiętać, ponieważ wspomaga pracę układu nerwowego, reguluje pracę jelit, wzmacnia kości i mięśnie, natomiast w parze z potasem oddziałuje na gospodarkę wodno-elektrolitową organizmu. Kolejna jest witamina C. To naturalny antyoksydant i absolutny niezbędnik w budowaniu odporności organizmu. Pomaga w walce z przeziębieniem i grypą.

suplementyWpływa również pozytywnie na wygląd. Popularne jest także suplementowanie witaminy D, która odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego i krwionośnego. Najlepiej zażywać ją w połączeniu z witaminą K, ponieważ bierze udział w transporcie wapnia do kości, przyczyniając się do ich wzmocnienia. Warto też uzupełniać niedobory kwasów Omega 3-6-9. To wielonienasycone kwasy tłuszczowe. Są one bardzo istotne dla organizmu, ponieważ ciało samodzielnie nie potrafi ich syntetyzować. Mowa tutaj zwłaszcza o kwasach EPA i DHA. Biorą one udział w budowie układu nerwowego i hormonów, przede wszystkim płciowych. Redukują poziom cholesterolu, przyczyniają się do zmniejszenia ryzyka zachorowalności na miażdżycę i przeciwdziałają procesom zapalnym. Warto również pomyśleć nad suplementacją witamin z grupy B. Są one niezbędne do prawidłowego funkcjonowania układu krążenia. Mają także duże znaczenie dla zdrowia kości.

Wpływ suplementów został szeroko opisany przez naukowców. Udowodniono, że mogą działać profilaktycznie na wiele chorób. Niektóre są wręcz obowiązkowe, jak witamina D, której niedobór można zauważyć szczególnie zimą, gdy nie ma możliwości korzystania ze słońca. Specjaliści zalecają również uzupełnianie kwasu foliowego kobietom w ciąży.